cuti bersama kerja sekolah

Assalamualaikum and hi. maaf sebab dah lama tak updates blog. aku busy. busy? sebab apa? ehh, korang jangan tanye aku kenape. aku tahu yang korang dah tahu sebab ape. tak apa lahh. aku nihh terlampau baik nak bagitahu korang aku busy sebab ape. sebab banyak sangat kerja sekolah. *opocott!* okay, terkejut sebab banyak sangat. lol.

tumpang lalu
tiga hari berturut turut aku pinjam kakak aku punye lappy nak siapkan homework. homework ape sampai kene pakai lappy? kene buad folio Wira Persona Avatari. cikgu tak bagi buad gune lappy. so, aku ambil dekat internet , aku salin semua yang ada tu dekat dalam buku tatabahasa. cikgu suruh, aku jalankan perintah. okay cun.

wehh buku. aku ingat kau tak best. rupe rupenye bole tahan best kau ye.

penad kodd kene salin. nak tercabut tangan aku. tahu? nasib baik aku seorang pelajar yang rajin. cikgu suruh hantar 2/4/2012. tapi biar lahh cepat hantar. kan?

ini tulisan malas n_n  

sekarang, aku punye sinopsis dah nak habis buad. tinggal lagi bab 11 dengan 12 je. korang? heeeee. tapi folio aku tu tak siap lagi. kawan kawan, tak bole pinjam aku punye folio tau :p

saya berkaca mata >.<  

aku berkaca mata sejak darjah 5. rabun :'(. okay, aku nak siapkan lagi sikit homework aku. lepas tu, kite enjoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. ini pun aku senyap senyap updates blog. hehehe. aku seorang budak yang nakal O.o. lol --'

Followers