Selamat Hari Raya


Assalamualaikum. saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin. saya ingin memohon ampun dan maaf sekiranya saya ada terkasar bahasa dengan sesiapa pun. mohon 0-0.

Raya tahun nih memang busan nak mampos. raya dekat rumah saudara mara je. duit raya dapat sikit. wahaha. saya masih kecil, dan saya berhak mendapat duit raya yang banyokkk. haha :D

nih masa pagi raya tu. baju aku besar ohh. tapi tak pa, aku nampak cun kan? puihh!

lepas semua balik dari sembahyang raya, kami sekeluarga pergi menziarahi kubur arwah atok dan nenek. kay, raya tahun nihh tak best sebab tak da arwah atok. kita rindu arwah atok :'(. Al-fatihah buat arawah atok dan arwah nenek :'/

balik je dari kubur, kami pergi tanjung karang. beraya rumah saudara mara.

masa nihh tengah menunggu tuan rumah sampai --'


aku suka background tu. nampak tenang je :)

with my cousin, Firdaus :)

muka budak belakang tu tak boleh blah --'

memasang pelita di siang hari. hewhew :D

dalam kerata :D

Bergambar bersama datin. cehh, perasan :D

tahu buruk. fatihah tak pandai snap picture. pashmina kita terbang. burukkkkk!

no caption ~

with my sister. raya ketiga :)

with kak eja <3
okay, sorry entry terlampau panjang. apa pun, selamat hari raya sekali lagi :')

Followers