Title yang membosankan .__.

#Ramadhan , kau hadir lagi untuk tahun ini…. Telah berlalu hari, minggu, dan bulan. Sedar atau tidak, kita semakin mendekati bulan yang penuh kebaikan, keberkatan, dan rahmat.            

Assalamualaikum .......

aku teramat bosan dikala bulan ramadhan ini. tidak tahu apa yang harus ku lakukan. makan tidak boleh, minum tidak boleh. aku tahu aku punya ayat terlampau kelakar nak mati. ada aku kesah? pergi lantak sana -_-

ramadhan tahun ni, tak berapa nak haus sangat. alhamdulillah~ siapa pergi sembahyang terawih? aku-pergi-kadang-kadang-kalau-aku-rajin. harap jangan contohi perangai aku yang agak pemalas ini. mohon maaf ._.

bulan yang penuh dengan keistimewaan. banyak pahala yang boleh diperoleh. alhamdulillah, syukur kepadaNYA kerana memberi aku merasa nikmatnya bulan ramadhan. nikmatnya ketika berbuka dan bersahur bersama ahli keluarga yang tercinta. syukur sekali lagi :')


BAJU RAYA n_n

tahu kenapa aku tanya pasal baju raya? sebab aku dah beli baju raya. bukan nak batak, tapi nak menunjuk. kau ada? aku tahu kau pun ada. kita sama sama ada baju raya. kenapa title baju raya tu berwarna merah? kerana baju raya aku berwarna merah. aku jadi ahmoii ketika hari raya nanti. sila jealous.

hari raya nanti jemputlahh datang rumah. aku sediakan ketupat, rendang dan banyak lagi. aku jemput, kau datang. duit raya, aku bagi. 50$ setiap seorang. aku memang kedekut tahi hidung masin. alamat aku ----> di bumi yang bertuah. (alamat rekaan)


Ayat terakhir, sebelum beredar.

#selamat berbuka puasa lepas azan maghrib nanti. bye. assalamualaikum :)


Followers